Základním principem každého pracovníka 4networks je poskytovat služby, které dokáží uspokojit vysoké nároky, které jsou dnes kladené na vaše podnikání. V době Internetu a rychlých změn na trhu, jsou klíčem k rozvoji a přežití firem schopnosti, které dříve zůstávali na okraji zájmu. Příkladem může být rychlá a efektivní komunikace uvnitř i vně firmy, vyhledávání a zpracování dat či optimální využívání firemní infrastruktury.
Jen málokterá firma dnes zvládne, bez nepříjemných finančních ztrát či šrámech na své reputaci, delší nebo opakované výpadky klíčových počítačových systémů. Řešením je těmto neplánovaným výpadkům předcházet a snížit tak jejich počet na minimum.
Ideálním nástrojem, garantujícím dostupnost a funkčnost IT prostředků, je tzv. Dohoda o úrovni poskytovaných služeb s garantovanou lhůtou zprovoznění, označovaná jako SLA (Service Level Agreement). Rozsah zařízení a služeb, stejně tak jako lhůta, během které garantujeme zprovoznění systémů pokrytých Dohodou, je stanovena přesně na míru potřebám vaší společnosti. Na detailních podmínkách SLA vždy spolupracujeme s vámi po provedení analýzy IT potřeb vaší společnosti.
Při podpisu SLA získáte, krom přesně definované záruky fungování své infrastruktury, také nejlepší cenové podmínky pro odběr našich dalších produktů a služeb.
Smlouva o dílo na zabezpečení servisních služeb je produktem vhodným pro společnosti s menšími požadavky na zajištění provozu firemních systémů, resp. pro méně kritické části IT infrastruktury. Kromě jistoty, že je o vaší techniku a software postaráno, získáte také výhodnější cenové podmínky.
Díky propracovanému systému hlášení závad, tzv. Helpdesku, lze přesně definovat a následně kontrolovat hlášení a řešení jednotlivých servisních případů. Přístup k Helpesku je podmíněný uzavřením Dohody o úrovni poskytovaných služeb s garantovanou lhůtou zprovoznění resp. Smlouvy o dílo na zabezpečení servisních služeb.